SEAP
Pentru a demara procesul de achiziție, vă rugăm să urmăriți pașii următori:
Plasați o comandă pe site-ul nostru, parcurgând toate etapele de achiziție, iar în comentariu să precizați că doriți procurarea produselor prin platforma SEAP - SICAP. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamurire.
După primirea comenzii, vă vom contacta (aveti grija sa introduceti toate datele de contact necesare) pentru confirmarea configurației și cantității produselor comandate. După verificarea și confirmarea telefonică, vom pune la dispoziție produsele și pe platforma SEAP - SICAP.
Îndată ce produsele devin disponibile pe SEAP, veți fi anunțați și veți putea începe procedura de achiziție publică electronică.
După inițierea achiziției si deliberarea ofertei, comanda va fi expediată și factura fiscal va fi expediată electronic pe adresa de email furnizată.
Păstrați legătura!
Abonați-vă la newsletterul nostru și fiți la curent cu promoțiile și știrile noastre.
Făcând clic pe butonul „Abonare” sunteți de acord să primiți informații de marketing pe adresa dumneavoastră de e-mail. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi administrate de Senetic Distribution SRL, cu sediul social la Calea Rahovei nr. 266-268, corp 60, etaj 3, camera 10A, Axele B1/2-D, Stalpii 11-12, sector 5, Bucuresti, România. Aveți dreptul de a solicita acces la datele cu caracter personal și de a rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și de a obiecta față de prelucrarea datelor. Puteți găsi informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal în politica de confidențialitate.
Adresa e-mail este validă.
Această adresă E-mail este deja confirmată.
Această adresă E-mail încă nu a fost confirmată.
Vă mulțumim!
Verificați folderul Mesaje primite - veți primi un mesaj de la noi prin care vă solicităm să confirmați abonarea la newsletter.