Coşul Tău
Produsele în comenzi: 0Total: 0,00 RON
Produsele în cereri: 0Total: 0,00 RON
Încărcare...

Regulament

Regulament de vânzare a bunurilor la distanţă şi de prestare de servicii pe cale electronică

 

§ 1
Introducere

Prezentul regulament precizează termenii şi condiţiile de utilizare a serviciilor furnizate de magazinul online accesibil la adresa www.senetic.ro aparţinând firmei Senetic Distribution SRL Electromagnetica Business Park Calea Rahovei nr. 266-268 Corp 3, Etaj 1, Birou 7 050912 Bucuresti, Sector 5, România, CUI: RO 35620943 J: 40/1860/2016, şi mai ales precizează termenii aplicabili depunerii de Comenzi şi încheierii contractelor de vânzare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă, precum şi condiţiile de utilizare a serviciilor furnizate de magazinul online de către Clienţi.
Contactul cu Vânzătorul pentru orice întrebări referitoare la vânzarea prin intermediul Magazinului este posibilă la numărul de telefon +40 (31) 228 83 00 şi la adresa de e-mail: info@senetic.ro.

 

§ 2
Dicţionar de termeni
Termenii utilizaţi în Regulament reprezintă:
1) Furnizor sau Vânzător sau comerciantul - Senetic Distribution SRL;
2) Client - Consumatorul sau Antreprenorul, care a plasat sau intenţionează să plaseze o Comandă sau utilizează alte servicii furnizate de Magazinul online (mai departe „Cumpărător");
3) Consumator sau consumator - persoana fizică, care efectuează un act juridic independent de obiectul de activitate sau de profesie;
4) Antreprenor - persoana fizică sau unitatea organizaţională, a cărei capacitate juridică este recunoscută prin lege, care prestează activităţi în conformitate cu obiectul de activitate sau cu profesia;
5) Contul Clientului (Cont) - subpagina Magazinului, unde Clientul are posibilitatea de a gestiona datele personale, de a primi notificări despre modificarea statutului Comenzii, de a controla şi de a gestiona Comenzile depuse;
6) Regulament - prezentul Regulament de vânzare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă şi de prestare de servicii pe cale electronică. În ceea ce priveşte serviciile prestate pe cale electronică, prezentul Regulament constituie regulamentul, la care se referă art. 8 al legii din data de 18 iulie 2002 despre prestarea de servicii pe cale electronică,
7) Înregistrare - operaţiune unică şi gratuită de creare a unui Cont de către Client, utilizând panoul de administrare pus la dispoziţie de Furnizorul de servicii pe site-ul Magazinului;
8) Magazin online www.senetic.ro (mai departe „Magazin" sau „Magazin online") - pagina web, care se găseşte la adresa http://www.senetic.ro , prin intermediul căreia Furnizorul prestează serviciile descrise în Regulament, iar Clientul poate plasa comenzi;
9) Parte - Senetic Distribution SRL sau Clientul;
10) Produs sau produs- bunul mobil care face obiectul Contractului de vânzare sau dreptul care face obiectul Contractului de vânzare (de ex.: licenţele);
11) Contract de vânzare - contractul, în virtutea căruia Senetic Distribution SRL tranferă sau se obligă să transfere Clientului drepturile de proprietate asupra Produselor, iar Clientul plăteşte sau se obligă să plătească preţul stabilit, sau contractul, în virtutea căruia Senetic Distribution SRL tranferă sau se obligă să transfere Clientului drepturile de utilizare a Programelor (vânzarea licenţelor), iar Clientul plăteşte sau se obligă să plătească preţul stabilit;
12) Contract încheiat la distanţă - contractul încheiat între Senetic Distribution SRL şi Client în cadrul unui sistem organizat de vânzare sau de prestare de servicii la distanţă, fără a fi necesară prezenţa fizică a Părţilor, prin utilizarea unui singur mijloc sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă până în momentul încheierii contractului;
13) Serviciu (Servicii) - Comanda, Comanda pentru licenţă sau Cererea de ofertă, precum şi alte servicii prestate în cadrul Magazinului;
14) Comandă - declaraţia de intenţie a Clientului, care constituie o ofertă de încheiere a Contractului de vânzare la distanţă cu Senetic Distribution SRL prin intermediul Magazinului online, care specifică tipul şi cantitatea de Produse, care fac obiectul contractului;
15) Comandă pentru licenţe - declaraţia de intenţie a Clientului, care constituie o ofertă de încheiere a Contractului de acordare de licenţe pentru programe cu Senetic Distribution SRL prin intermediul Magazinului online, care specifică tipul şi cantitatea de programe, pentru care sunt vândute lincenţele;
16) Cererea de ofertă - depusă de Client prin intermediul formularului accesibil în Magazin, care specifică Produsul sau programul, la care se referă cererea, precum şi datele Clientului necesare pentru contactare.

 

§ 3
Obligaţiile Clientului (Utilizatorului Magazinului)
Clientul are obligaţia de a utiliza Serviciile oferite de Furnizor în conformitate cu prevederile legilor în vigoare şi cu prevederile Regulamentului. Clientul are obligaţia de a nu furniza conţinut interzis prin normele de drept comun.

 

§ 4
Termenii de utilizare a Magazinului
1. Furnizorul prestează prin intermediul Magazinului Online următoarele Servicii:
1) prezentarea ofertei Magazinului,
2) plasarea Comenzilor,
3) plasarea Comenzilor pentru licenţe,
4) plasarea Cererilor de Ofertă,
5) crearea şi administrarea Contului Clientului în Magazinul Online;
2. Accesul la serviciile descrise la al. 1 pct. 1-4 nu necesită Înregistrare.
3. Accesul la serviciile descrise la al. 1 pct. 5 de mai sus necesită Înregistrare.
4. Pentru conectarea la Magazin, Clientul trebuie să dispună de un dispozitiv cu acces la reţeaua de internet şi cu browser (se recomandă Mozilla Firefox versiunea minimum 24.0, Opera de la versiunea 10, Google Chrome versiunea 28.0 sau mai nouă sau MS Internet Explorer versiunea minimum 8.0 sau mai nouă), care să asigure suportul fişierelor cookie şi a limbajului Javascript. Pot fi utilizate şi alte versiuni de browser, cu condiţia să fie compatibile cu versiunile menţionate mai sus.
5. Pentru a utiliza Magazinul Online în siguranţă, se recomandă ca dispozitivul Clientului să fie dotat cu următoarele programe:
1) sistem antivirus actualizat cu cele mai noi versiuni ale definiţiilor viruşilor,
2) un paravan de protecţie eficient (firewall),
3) toate actualizările sistemului de operare şi ale browserului, referitoare la securitate, instalate la timp,
4) funcţia de acceptare a fişierelor cookies şi Java Script activată în browser,
5) program de citire a fişierelor în format PDF.
6. Furnizorul de servicii utilizează fişierele de tip Cookies pentru a colecta informaţii referitoare la utilizarea Magazinului de către Client în următoarele scopuri:
1) păstrarea sesiunii Clientului (după logare) - datorită acestui fapt, Clientul nu mai trebuie să introducă parola pe fiecare subpagină a Magazinului,
2) ajustarea site-ului Magazinului la nevoile Clienţilor,
3) crearea statisticilor de vizualizare a subpaginilor Magazinului,
4) remarketing.


§ 5
Plasarea Comenzilor şi încheierea Contractelor de Vânzare
1. Clientul poate să plaseze Comenzi prin intermediul Magazinului Online 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi, indiferent de faptul dacă este Înregistrat. Clientul poate să plaseze Comanda prin telefon la numărul +40 (31) 228 83 00, (numai de luni până vineri la orele de lucru) şi la adresa e-mail: info@senetic.ro
2. Comenzile pentru licenţele Microsoft se realizează prin configuratorul accesibil în Magazin la adresa www.senetic.ro/microsoft/.
3. Pentru a încheia Contractul de vânzare a Produselor la distanţă prin intermediul Magazinului Online, trebuie accesată pagina web a Magazinului, ales Produsul şi plasată Comanda urmând acţiunile tehnice sau Informaţiile afişate pe ecranul Clientului.
4. Condiţia necesară pentru plasarea comenzii este luarea la cunoştinţă şi validarea de către Client a Regulamentului.
5. Plasarea Comenzii de către Client constituie o ofertă de încheiere a Contractului.
6. După plasarea de către Client a Comenzii, a Comenzii pentru licenţă sau a Cererii de ofertă, Vânzătorul va confirma primirea Comenzii printr-un mesaj e-mail, care va include toate informaţiile esenţiale ale Comenzii depuse de Client.
7. După analizarea ofertei Clientului, Vânzătorul îi va trimite Clientului o confirmare de primire a Comenzii spre realizare.
8. Primirea de către Client a confirmării, menţionate în pct. 7 de mai sus, reprezintă încheierea Contractului de vânzare.
9. În cazul în care, după depunerea Comenzii de către Client, realizarea Comenzii nu va fi posibilă în parte sau în totalitate, Furnizorul va informa imediat Clientul prin poşta electronică sau prin telefon. În acest caz, Clientul poate să anuleze partea din comandă, care nu poate fi realizată în termenul stabilit sau poate să anuleze Comanda în totalitate.

 

§ 6
Preţul, plăţile şi livrarea Mărfii
1. Preţurile prezentate nu includ cheltuielile de livrare. Costul exact de livrare este generat în timpul plasării Comenzii sau Comenzii pentru licenţă. Cumpărătorul alege în timpul completării formularului Comenzii modalitatea de livrare şi de plată şi confirmă alegerea.
2. Clientul, care este Consumator, plăteşte preţul actual din momentul plasării Comenzii sau Comenzii pentru licenţă.
3. Formele de plată şi de livrare sunt indicate de către Client în timpul procesului de plasare a Comenzii.
4. În cazul plăţilor efectuate cu carduri de credit sau de debit prin intermediul partnerilor, care oferă o asemenea posibilitate, Vânzătorul nu colecţionează date referitoare la aceste carduri.
5. Informaţiile furnizate de Magazin în ceea ce priveşte accesibilitatea şi timpul de livrare sunt orientative şi au scopul de a sugera timpul minim de livrare a comenzii, adică perioada de timp necesară Vânzătorului pentru a trimite Produsele. În fiecare caz, Vânzătorul se străduieşte să trimită Produsele imediat (după încheierea Contractului de vânzare şi virarea în contul bancar al Vânzătorului a plăţii pentru Produse şi pentru cheltuielile de livrare, cu excepţia cazului în care a fost selectată plata la primire).
6. La primirea pachetului cu Produsele comandate, se recomandă Clientului verificarea coletului. În cazul în care, Clientul constată următoarele:
1) deteriorarea mecanică a conţinutului pachetului,
2) pachetul incomplet,
3) conţinutul pachetului necorespunzător cu Comanda plasată,
Clientul are dreptul să refuze primirea pachetului. În acest caz se recomandă documentarea scrisă a situaţiei apărute, în prezenţa curierului, şi anunţarea imediată a Vânzătorului.
8. Clientul, care nu este Consumator, are obligaţia de a verifica conţinutul pachetului în momentl livrării. În cazul în care constată deterioarea Produselor, Clientul are obligaţia de a informa curierul şi de a lua legătura imediat cu Vânzătorul. Reclamaţiile referitoare la deteriorările mecanice ale Produselor apărute în timpul transportului, vor fi luate în considerare numai după întocmirea unui protocol semnat de destinatarul, care nu este Consumator, şi de curier.
9. Cheltuielile de necolectare a Produselor trimise cu opţiunea de plată la primire, comandate de Clientul care nu este Consumator, şi returnarea pachetului la expeditor (Vânzător), vor fi acoperite de Client.
10. Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, comerciantul livrează bunurile transferând posesia fizică sau controlul asupra bunurilor către consumator, fără întârziere nejustificată și în orice caz în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.
11. În cazul contractelor în care comerciantul livrează bunurile către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a bunurilor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării bunurilor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte bunurile, iar această opțiune nu a fost oferită de către comerciant, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.


§ 7
Reclamaţii şi returnări în contextul cooperării cu Clienţi care nu sunt Consumatori
(se referă la Antreprenori)
1. Prezentul paragraf al Regulamentului se aplică exclusiv în relaţiile cu Clienţii care nu sunt Consumatori.
2. Toate Produsele oferite în Magazin, cu excepţia Produselor, care conţin în descriere menţiuni că au fost utilizate sau refabricate (refurbished), sunt noi, fără defecte de fabrică şi nu sunt grevate de nicio sarcină aferentă titlului de proprietate.
3. Toate Produsele noi şi cele refabricate sunt acoperite de garanţia producătorului Produselor.
4. Pentru produsele folosite Vânzătorul acordă o garanţie de 30 de zile.
5. În descrierea produselor din Magazin se menţionează dacă Produsele sunt refabricate (refurbished) sau utilizate.
6. Vânzătorul pune la dispoziţia Clienţilor adresele web ale Producătorilor Produselor cu condiţiile de garanţie. Garanţia indică în mod explicit cine este răspunzător pentru garanţia de calitate acordată pentru Produs, precum şi toate condiţiile garanţiei.
7. Entitatea care acordă garanţia (în general Producătorul Produsului) este răspunzătoare faţă de Cumpărător în cazul în care Produsul prezintă un defect, care îi micşorează valoarea sau utilitatea după cum au fost specificate în Contractul de cumpărare sau care reies din împrejurările sau destinaţia produsului.
8. Pentru a respecta termenii de notificare despre defecte specificaţi în garanţia de calitate, reclamaţiile trebuie trimise înainte de expirarea acestor termeni prin mesaj e-mail sau prin scrisoare recomandată.
9. În cazul în care defectele Produsului vor apărea în perioada de garanţie şi sunt acoperite de garanţie, Clientul trebuie să solicite entităţii răspunzătoare repararea Produsului sau livrarea unui Produs fără defecte.
10. În cazul în care garanţia nu stabileşte altfel, termenul de valabilitate este de un an începând cu data livrării Produsului Cumpărătorului.
11. În cazul Contractelor de vânzare încheiate cu Clienţii, care nu sunt Consumatori, Furnizorului de servicii nu este răspunzător pentru chemarea în garanţie pentru defectele fizice ale Produsului.
12. În cazul în care, în timpul procesului de analizare a reclamaţiei, se va descoperi că defectul a apărut din vina Clientului, Vânzătorul poate cere Clientului rambursarea tuturor cheltuielilor referitoare la reclamaţie.


§ 8
Dreptul Consumatorului de a renunţa la Contract (returnarea Produsului)
1. Consumatorul poate să renunţe la Contractul de vânzare a Produselor încheiat la distanţă, fără a invoca un motiv, prin declaraţie scrisă în termen de 14 (paisprezece) zile de la data livrării Produsului. Pentru a respecta acest termen este suficientă trimiterea declaraţiei pe adresa Vânzătorul înainte de expirarea termenului menţionat mai înainte.
2. În cazul renunţării la Contractul de vânzare a Produselor încheiat la distanţă, contractul este considerat nul, iar Consumatorul este liber de orice obligaţii. Produsele şi serviciile vor fi returnate în stare neschimbată, cu excepţia cazului în care schimbarea a fost necesară în cursul normal al activităţii. Returnarea trebuie să fie imediată şi nu mai târziu de 14 zile.
3. Produsele trebuie returnate la adresa Vânzătorului.

Obligațiile care revin comerciantului în cazul retragerii
4. Comerciantul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu articolul 1.
5. Comerciantul rambursează sumele menționate la primul paragraf folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția ca consumatorul să nu trebuiască să plătească comisioane în urma rambursării.
6. Fără a aduce atingere alineatului (4), comerciantul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de comerciant.
7. Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, în cazul contractelor de vânzare, comerciantul poate amâna rambursarea până la data recepționării bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis bunurile către comerciant, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligațiile consumatorului în cazul retragerii
8. Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează comerciantului sau unei persoane autorizate de comerciant să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu articolul 1. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
9. Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea bunurilor.
10. onsumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

Exceptări de la dreptul de retragere
11. Dreptul de a renunţa la contract nu se aplică în cazurile:
1) contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către comerciant;
2) furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care comerciantul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
3) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
4) furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid; (
5) furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
6) furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care comerciantul nu le poate controla;
8) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod specific comerciantului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, comerciantul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau bunuri suplimentare;
9) furnizării de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
10) furnizării de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
11) contracte încheiate în cadrul unei licitații publice;
12) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau în legătură cu agrementul, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
13) furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

 

§ 9
Produsele neconforme Contractului (Reclamaţiile Consumatorilor)
1. Furnizorul de servicii, acţionând drept Vânzător, este responsabil faţă de Consumator pentru Produsele cumpărate de Consumator şi neconforme cu Contractul de Vânzare.
2. Reclamaţiile Produselor neconforme cu Contractul de Vânzare, pot fi depuse în scris la sediul Furnizorului de servicii sau mesaj e-mail.
3. În cazul constatării de către Consumator a faptului că Produsul nu este conform Contractului de Vânzare, Consumatorul trebuie să trimită Furnizorului Produsul defect şi descrierea neconformităţii.
4. Se recomandă ataşarea dovadei de cumpărare pentru a facilita procesul de soluţionare a reclamaţiei.
5. Consumatorul are obligaţia de a notifica Furnizorul despre neconformitatea Produselor cu Contractul de vânzare în termen de 12 luni de la data constatării defectului, cu menţiunea că responsabilitatea Furnizorului pentru produsele neconforme cu Contractul de vânzare durează cel mult 2 ani de la data livrării Produselor.
6. Furnizorul de servicii se obligă să soluţioneze fiecare reclamaţie în decurs de 14 zile.
7. După acceptarea reclamaţiei, Vânzătorul va stabili împreună cu Consumatorul, pe cale electronică, telefonică sau în scris, condiţiile de reparare sau de înlocuire a Produselor.
8. În cazul în care repararea sau înlocuirea Produselor nu este posibilă, Cumpărătorul poate să solicite reducerea preţului pentru Produsele defecte sau returnarea sumei plătite.

 

§ 10
Anularea contractului de prestare de servicii pe cale electronică
1. Clientul poate să anuleze contractul de furnizare de Servicii fără a indica motivele de anulare prin trimiterea declaraţiei corespunzătoare prin poşta electronică sau în scris la adresa Vânzătorului.
2. În cazul Clienţilor, care sunt Consumatori, Furnizorul de servicii poate anula contractul de prestare de Servicii, dacă Clientul încalcă Regulamentul în mod grav şi repetat, şi mai ales dacă furnizează materiale cu conţinut ilegal, după ignorarea apelurilor repetate pentru încetarea sau terminarea încălcării cu menţionarea unui termen. Încălcarea Regulamentului trebuie să aibă caracter obiectiv şi ilegal. În acest caz, Contractul de furnizare de Servicii expiră după 14 zile de la data depunerii de către Furnizor a declaraţiei de anulare.
3. În cazul Clienţilor care nu sunt Consumatori, Furnizorul poate anula contratul de prestare de Servicii cu efect imediat şi fără a indica un motiv anume prin trimiterea Clientului unei declaraţii.

 

§ 11
Soluţionarea litigiilor
1. Soluţionarea oricăror litigii între Furnizor şi Client, care este Consumator, va fi supusă instanţelor de judecată competente în conformitate cu prevederile Codului de procedură civilă.
2. Soluţionarea oricăror litigii între Furnizor şi Client, care nu este Consumator, va fi supusă instanţei de judecată competente de la sediul Furnizorului de servicii.


§ 12
Date personale
Datele personale ale Clienţilor sunt prelucrate de către Furnizorul de servicii în conformitate cu termenii definiţi în Politica de Confidenţialitate, având în vedere dispoziţiile legilor în acest sens, mai ales legea din despre protecţia datelor personale.


§ 13
Dispoziţii finale
1. Consumatorul are dreptul să negocieze condiţiile prezentului regulament. Pentru a exercita acest drept, Consumatorul trebuie să contacteze Furnizorul de servicii prin intermediul poştei tradiţionale, poştei electronice sau prin telefon.
2. În cazul aspectelor nemenţionate în prezentul regulament, se aplică legile în vigoare.
3. Clienţii pot accesa prezentul Regulament oricând şi gratuit prin intermediul link-ului aflat pe pagina web principală a Magazinului, unde există posibilitatea de tipărire.
4. Informaţiile despre Produse publicate de Magazin, mai ales descrierile, parametri tehnici şi de utilizare, preţurile, reprezintă o ofertă de contractare.
5. Drepturile exclusive la conţinutul publicat de Magazinul On-Line, mai ales drepturile de autor pentru poze, descrierile Produselor şi categoriilor, numele Magazinului, mărcile comerciale ale Furnizorului şi ale producătorilor Produselor, componentele grafice, programele şi drepturile referitoare la bazele de date sunt protejate prin lege şi îi aparţin Furnizorului sau entităţilor, cu care Furnizorul a încheiat contracte corespunzătoare. Este interzisă copierea sau utilizarea în orice alt mod a oricăror elemente ale Magazinului fără acordul prealabil al Furnizorului.


Model de formular de retragere

Data

 

Către:
Senetic Distribution SRL
Electromagnetica Business Park Calea Rahovei nr. 266-268 Corp 3, Etaj 1, Birou 7 050912 Bucuresti, Sector 5, România

de telefon +40 (31) 228 83 00
e-mail: info@senetic.ro.


Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri /prestarea următoarelor servicii: 

Comandate la data / primite la data

Numele consumatorului

Adresa consumatorului

 

Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Vânzarea cu preţ redus
Dacă aveţi nevoie imediat de echipament sau aveţi un buget foarte limitat? Descoperiți ofertele speciale și reducerile de preț!
Aveţi întrebări?
Sunaţi sau scrieţi:

+40 (31) 228 83 00
info at senetic dot ro
Promoţii actuale:
-10%
-85%
-64%
Adresa e-mail este validă.
Abonează-te la newsletter-ul nostru şi fi în permanenţă la curent cu promoţiile şi noutăţile noastre!
Adresa e-mail este validă.
Această adresă E-mail este deja confirmată.
Această adresă E-mail încă nu a fost confirmată.
Mulţumim! Adresa ta e-mail necesită confirmare. Verifică poşta, am trimis pe adresa %1$s o scrisoare cu link-ul necesar pentru confirmare.
Parteneriate
Metode de plată
Metode de trimitere