FAQ
Subiecte ajutor
Care sunt metodele de livrare disponibile?
Toate livrările noastre sunt gestionate de Fan Courier, UPS, DHL, KUHENE.
Care este termenul de livrare pentru produsele comandate?
Timpul preconizat în care expedierea va ajunge la client este furnizat de către transportatori. Îl puteți calcula pe pagina produsului sau îl puteți verifica în coșul de cumpărături după ce ați completat detaliile de livrare. Timpul mediu de livrare este de 4 zile lucrătoare.
Cum se calculează prețul pentru livrare?
Prețul de transport este calculat direct de către operatorii de transport. Suma depinde de greutatea și dimensiunile produselor expediate și de destinație. Puteți verifica prețul de transport în timpul procesului de comandă.
Cum se poate urmări o livrare?
După plasarea comenzii, veți primi un număr special de urmărire pe care îl puteți utiliza pe pagina de internet a transportatorului, aici.
Îmi pot modifica comanda?
Este posibil să vă schimbați comanda, apelând telefonic echipa noastră înainte procesarea comenzii dvs. să înceapă. Puteți găsi detaliile noastre de contact aici: https://www.senetic.ro/site/contact/
Cum îmi pot face un cont?
Vă puteți crea un cont accesând următorul link: https://www.senetic.ro/account/register/ De asemenea, vă puteți înregistra ca utilizator în timp ce plasați prima dvs. comandă, în timpul procesului de plată.
De ce merită să vă creați un cont?
Crearea unui cont vă permite să vă păstrați adresa de livrare și informațiile de facturare, fără să fiți nevoit să le introduceți de fiecare dată pentru comenzile ulterioare. De asemenea, vă permite să vă vizualizați istoricul achizițiilor.
Cum mă pot abona la buletinul informativ?
Vă puteți abona la buletinul informativ introducând adresa dvs. de e-mail în formularul din partea de jos a paginii noastre de internet. Acest lucru vă permite să urmăriți toate promoțiile și noutățile disponibile.
De unde va fi expediată comanda mea?
Suntem o companie internațională cu depozite plasate în diferite țări. Se poate întâmpla ca livrarea comenzii să se facă din afara România. Un termen de livrare exact vă va fi furnizat în timpul procesului de achiziție.
Ce garanție primesc pentru achizițiile mele?
Toate produsele noi sau refabricate în fabrică sunt însoțite de o garanție standard a producătorului. Condițiile de garanție pot varia în funcție de producător.
Câte zile am la dispoziție pentru a face un retur?
Aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de bunuri încheiat la distanță în termen de 14 zile, fără a indica un motiv. Acest lucru se aplică numai clienților persoane fizice. Pentru clienții persoane juridice, adoptăm o abordare diferențiată în funcție de vânzător și de originea produsului.
Care este procedura de returnare?
După raportarea dvs. prin intermediul portalului nostru, noi vom contacta clientul în aceeași zi/în următoarea zi lucrătoare. Dacă cererea are toate informațiile necesare, vom pregăti ridicarea dispozitivului defect în următoarea zi lucrătoare.
Cum trebuie returnate produsele?
Toate produsele trebuie returnate în stare bună, în ambalajul lor original, cu toate documentele atașate. Acestea trebuie să fie ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea lor în timpul transportului. De asemenea, asigurați-vă că numărul RMA este afișat vizibil pe produs. Puteți găsi formularul RMA aici: Senetic RMA
Cât durează aprobarea unui RMA?
Încercăm să rezolvăm toate cererile de RMA cât mai rapid posibil. Procesul poate varia în funcție de producător. De obicei, acesta nu depășește 21 de zile lucrătoare.
Am returnat deja produsele. Când mă pot aștepta la un înlocuirea lor sau la o rambursare?
În funcție de situație, poate fi vorba de câteva zile după ce dispozitivele au fost livrate în depozitul nostru (de exemplu, în cazul retururilor) până la o lună (de exemplu, în cazul reclamațiilor).
Unde pot verifica starea reclamației mele?
Pentru întrebări legate de RMA, vă rugăm să contactați [email protected].
Pot înainta o reclamație direct la producător?
Da, majoritatea producătorilor permit reclamațiile din partea utilizatorilor finali. Încurajăm cu tărie înaintarea cererilor de garanție direct către aceștia, deoarece astfel se mărește considerabil eficiența răspunsului.