Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.ro/site/cloud_services_policy/
The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.ro/site/cloud_services_policy_30-06-2019/
The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.ro/site/csp_terms_2019/
TERMENI ȘI CONDIȚII PRIVIND SERVICIILE DE CLOUD COMPUTING
§ 1.
Dispoziții generale
1. Prezentul Regulament reglementează normele de furnizare a serviciilor de cloud de către Senetic Distribution SRL, Calea Rahovei nr. 266-268
corp 60, etaj 2, camera 32D, Axele A-B, Stalpii 41/2 - 5, sector 5, Bucuresti, România, si in special defineste principalul pentru plasarea Comenzilor si incheierea contractelor de vanzare prin mijloace de comunicare la distanta, precum si pentru utilizarea tuturor serviciilor Magazinului de catre Clienti.
Contactul eficient și rapid cu Vânzătorul cu privire la toate aspectele legate de vânzări prin intermediul Magazinului este posibil prin e-mail: [email protected] sau numărul de telefon: + 40 (21) 555 71 00.
2. Senetic Distribution SRL declară că este autorizată să revândă, să comercializeze sau să revândă în alt mod Produsele și a încheiat acorduri relevante cu Producătorii care îi permit acest lucru.
3. Prevederile acestor Termeni și Condiții se vor aplica tuturor Comenzilor plasate la sau după 07.08.2023.
4. Prevederile acestor Termeni și Condiții au natura unui model de contract și sunt aplicabile, după caz, contractelor încheiate de Senetic nu prin intermediul Magazinului sau al Portalului, cu condiția ca acestea să fie prezentate Clientului înainte de încheierea contractului.
§ 2.
Definiție
1. Ori de câte ori termenii care încep cu o majusculă, așa cum este indicat mai jos, apar în Termeni și condiții, aceștia vor avea următoarele semnificații:
1) Furnizor de servicii, Furnizor, Senetic sau noi – Senetic Distribution SRL, Calea Rahovei nr. 266-268
corp 60, etaj 2, camera 32D, Axele A-B, Stalpii 41/2 - 5, sector 5, Bucuresti, România Vat No.: RO35620943;
2) Client – persoană fizică, persoană juridică sau o altă unitate organizatorică cu capacitate juridică, care încheie un contract cu Vânzătorul sau utilizează alte servicii ale Magazinului și Portalului;
3) Partile – Senetic sau Client;
4) Senetic Group EU Company – oricare dintre companiile listate la www.senetic.net;
5) Consumator – persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică care nu are legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională;
6) Antreprenor – persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, desfășurând o activitate comercială sau profesională în nume propriu;
7) Antreprenor individual – persoană fizică care încheie un contract direct legat de afacerea sa, în cazul în care formularea contractului indică faptul că acesta nu este de natură profesională pentru ei;
8) Zile lucrătoare – zile de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale;
9) Termeni și condiții – acești Termeni și condiții pentru serviciile cloud;
10) Magazin – serviciul de Internet disponibil la https://www.senetic.ro/, prin care Clientul poate achiziționa Produse;
11) Portal – serviciu internet disponibil la https://portal.senetic.com, utilizat pentru achizitionarea si gestionarea Produselor de catre Client;
12) Cont – o parte a Magazinului sau Portalului, unde Clientul poate, printre altele, să-și gestioneze datele cu caracter personal, să primească notificări cu privire la modificările stării Comenzii, să controleze și să gestioneze starea Comenzilor sale;
13) Producător – Entitatea care furnizează Produsul pus la dispoziție ca parte a Serviciilor Cloud;
14) Produs – Serviciul Cloud sau orice alt articol, drept (de exemplu, licență) sau beneficiu, oferit, vândut sau pus la dispoziția Clientului de către Senetic;
15) Cloud Service – un serviciu furnizat utilizând cloud computingul, în special după modelul: Software-as-a-Service, Platform-as-a-Service sau Infrastructure-as-a-Service;
16) Microsoft Cloud Services – Servicii cloud furnizate de Microsoft;
17) Abonament – dreptul de a utiliza Produsul de către Client pentru o anumită perioadă de timp;
18) Licenta perpetua – dreptul de a utiliza Produsul de catre Client in permanenta, sub rezerva prevederilor paragrafului 7 din Termeni si Conditii;
19) Contract de furnizare de conținut digital sau serviciu digital – un contract în temeiul căruia Senetic transferă sau se angajează să transfere dreptul de a utiliza un anumit conținut digital sau serviciu digital, iar Clientul plătește sau se angajează să plătească un preț pentru acesta;
20) Conținut digital – date produse și livrate în formă digitală, indiferent dacă sunt transmise pe un suport tangibil sau prin orice alte mijloace;
21) Serviciul Digital – un serviciu care permite Clientului: (i) producerea, prelucrarea, stocarea sau accesul la date digitale, (ii) schimbul de date digitale care au fost încărcate sau produse de Client sau de alți utilizatori ai acestui serviciu, (iii) alte forme de interacțiune prin date digitale;
22) Comanda – Declaratia clientului de vointa constituind o oferta de a incheia un acord cu Senetic, avand ca scop direct incheierea unui acord in care se specifica tipul si numarul produselor care fac obiectul acordului si pretul propus al Produselor.
§ 3.
Portal
1. Clientul înregistrează un cont pe Portal însuși sau prin intermediul unui reprezentant Senetic.
2. Portalul este o platformă de vânzări și de contact utilizată pentru a facilita comunicarea și cooperarea între părți; în special, Portalul nu oferă funcții legate de gestionarea contului în serviciile sau centrele Producătorului, cum ar fi Centrul de administrare Microsoft 365.
3. Accesul la portal este gratuit. Pentru a crea un cont pe Portal, este necesar să aveți un cont Microsoft în același timp.
4. Autoînregistrarea are loc prin completarea și aprobarea formularului de înscriere. Procesul de înregistrare a contului portalului include:
1) crearea contului;
2) autorizarea contului.
5. În timpul procesului de înregistrare și autorizare a Contului, Clientul este obligat să furnizeze date adevărate cu privire la Client.
6. Portalul permite utilizatorului să utilizeze următoarele caracteristici:
1) Crearea unui cont Microsoft;
2) Comandarea produselor și gestionarea reînnoirilor abonamentelor;
3) Modificarea informațiilor contului;
4) Acordarea permisiunilor utilizatorilor suplimentari de a utiliza contul (gestionarea drepturilor de utilizator și de administrator);
5) Vizualizarea istoricului comenzilor;
6) Vizualizarea inventarului consumului de resurse Microsoft Azure.
7. Pentru a utiliza Portalul este necesar să aveți un dispozitiv cu acces la Internet, echipat cu browserul web Google Chrome în cea mai recentă versiune, cu cookie-uri și Javascript activate. Furnizorul de servicii nu garantează funcționarea corectă a tuturor funcțiilor în cazul altor browsere sau configurația lor non-standard.
8. Nu este permisă utilizarea Portalului într-un scop care încalcă legea aplicabilă. Senetic are dreptul de a refuza accesul clientului la Portal în cazul în care:
1) să utilizeze Portalul în scopuri incompatibile cu scopul său sau în detrimentul terților;
2) să ia cunoștință sau să aibă îndoieli rezonabile cu privire la o încălcare a acordurilor de licență sau a termenilor specifici de utilizare;
3) încălcarea legii aplicabile, a acestor Termeni și condiții sau a bunelor moravuri.
9. Senetic nu va fi raspunzatoare pentru daunele rezultate din:
1) limitările tehnice care rezultă din caracteristicile hardware-ului sau software-ului utilizat pentru utilizarea Serviciului Portal;
2) evenimente pe care Senetic, în exercitarea diligenței necesare, nu a fost în măsură să le prevadă sau să le prevină;
3) evenimente de forță majoră;
4) utilizați Portalul contrar prevederilor acestor Termeni și condiții;
5) pierderea datelor, a echipamentelor sau a defecțiunilor sistemului sau alte daune, cu excepția cazului în care sunt cauzate de vina exclusivă a Senetic.
§ 4.
Condiții de comandă
1. Pentru a achiziționa un Produs, Clientul este obligat să plaseze o Comandă prin intermediul Magazinului sau Portalului. Plasarea unei Comenzi constituie o ofertă de încheiere a unui contract transmis de Client Furnizorului de servicii.
2. După plasarea unei Comenzi, Vânzătorul va confirma primirea acesteia sub forma unui mesaj de e-mail, care conține confirmarea tuturor elementelor sale esențiale.
3. După analizarea ofertei Clientului, Vânzătorul va trimite Clientului un mesaj despre acceptarea Comenzii în vederea executării. Încheierea contractului are loc în momentul primirii acestui mesaj de către Client.
4. În cazul în care se dovedește că executarea Comenzii în întregime sau parțial nu va fi posibilă, Vânzătorul va informa imediat Clientul despre aceasta prin e-mail. În această situație, contractul nu este încheiat, iar dacă a fost deja încheiat - expiră, iar Senetic returnează imediat Clientului fondurile primite.
5. Condiția prealabilă pentru utilizarea Produsului este:
1) acceptarea dispozițiilor prezentului regulament;
2) acceptarea Contractului de furnizare a clientului Microsoft (pentru Produsele Microsoft) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement sau a altor acorduri, înțelegeri, documente între Client și Producător, conform cerințelor Producătorului.
6. După încheierea acordului, Vânzătorul va furniza Clientului informațiile necesare pentru utilizarea Produsului, cu excepția cazului în care aceste informații au fost furnizate în conformitate cu Comanda anterioară. În cazul în care Produsul comandat include software instalat la sediul Clientului, Clientul este obligat să îl descarce și să îl instaleze pe cont propriu, cu excepția cazului în care se prevede altfel.
§ 5.
Decontarea comenzilor și condițiile de accesare a produsului
1. Serviciile Cloud Microsoft pot fi comandate sub formă de abonamente lunare, anuale și trienale, iar perioadele de facturare pentru abonamentele trienale și anuale pot fi anuale sau preplătite. Perioadele lunare de facturare pentru abonamentele de trei ani și anuale, precum și perioadele anuale de facturare pentru abonamentele trienale microsoft cloud services pot fi convenite prin negociere cu Senetic, iar Senetic își rezervă dreptul de a verifica fiabilitatea plății Clientului.
2. Prețurile produselor pot fi modificate, noul preț fiind valabil din următoarea perioadă de abonament. Senetic va informa Clientul cu privire la prețul Produsului direct în cardul produsului din Magazin și portal.
3. În cazul în care Clientul a fost de acord să primească facturile în format electronic, acestea vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată de Client. Intr-o astfel de situatie, Clientul demisionează de la primirea facturilor pe suport de hartie.
4. Pentru a oferi Clienților cele mai bune prețuri posibile și pentru a menține continuitatea serviciilor, Senetic poate furniza servicii utilizând alte companii din grupul Senetic, în special prin stabilirea unei relații de parteneriat cu o altă companie din UE a Grupului Senetic în numele Clientului, la care Clientul este de acord. În măsura în care se dovedește necesară executarea contractului în modul descris în propoziția precedentă, Clientul autorizează Senetic să stabilească o astfel de relație și să utilizeze ofertele altor companii ale Grupului Senetic în numele său și în beneficiul său, o astfel de autorizare fiind limitată de domeniul de aplicare al Comenzii.
5. În cazul în care Serviciile urmează să fie furnizate de Senetic prin intermediul unei alte companii din UE a Grupului Senetic, Clientul va accepta ca partener o astfel de companie din UE a Grupului Senetic. Clientul nu va avea nicio pretenție împotriva Senetic sau a oricărei alte companii din UE a Grupului Senetic cu privire la lipsa accesului la Serviciu în cazul în care Clientul refuză să fie de acord să stabilească o relație de parteneriat. Clientul nu va avea dreptul să solicite stabilirea unei relații de parteneriat exclusiv cu Senetic.
6. Clientul nu va suporta costuri suplimentare în legătură cu utilizarea de către Senetic a altor companii din grupul Senetic.
§ 6.
Gestionarea contului de client în cadrul serviciilor producătorului
1. Dacă serviciile Cloud sunt achiziționate, Furnizorului i se va atribui un set standard de roluri administrative, cu excepția cazului în care se convine altfel între Client și Senetic. Clientul poate gestiona rolurile administrative în orice moment.
2. Clientul poate modifica rolurile atribuite Furnizorului în orice moment; cu toate acestea, pentru produsele Microsoft Azure, modificarea rolurilor implicite poate modifica prețul abonamentului.
3. Dacă anumite roluri nu sunt atribuite Furnizorului, este posibil ca Furnizorul să nu poată furniza serviciile de asistență extinsă și, în unele cazuri, serviciile de asistență de bază menționate la §9 de mai jos. Informații detaliate privind administrarea rolurilor administrative ale Furnizorului pot fi găsite pe site-ul web la link-ul: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.
4. În ceea ce privește accesul la resursele Clientului, se aplică acordul de atribuire a prelucrării prevăzut la §14 de mai jos.
5. Rezervarea resurselor platformei Microsoft Azure se bazează pe un aranjament separat.
6. Clientul este responsabil pentru toate instrucțiunile și modificările efectuate în Portal și pe site-ul web al Producătorului, în special pentru orice modificări ale tipului și numărului de abonamente, licențe perpetue sau alte servicii, accesări și detalii ale contului de client.
§ 7.
Licență perpetuă
1. Dacă sunt achiziționate licențe perpetue pentru Produse, Clientul va efectua o plată în avans unică.
2. Licența perpetuă dă dreptul Clientului să utilizeze Produsul în conformitate cu termenii și condițiile specificate de Producător.
3. Termenul licenței perpetue este nedeterminat, cu excepția cazului în care se specifică altfel.
4. Pentru licențele perpetue, Senetic nu garantează accesul la actualizările sau asistența produsului. Acest lucru nu împiedică părțile să încheie acorduri separate sau să furnizeze actualizări sau asistență din partea producătorului.
§ 8.
Utilizarea produsului
1. Clientul primește acces la Produs la plata prețului inițial pentru perioada de abonament convenită, cu excepția cazului în care părțile specifică altfel sau informațiile despre produs furnizate de Senetic.
2. Clientul este responsabil pentru reînnoirea și plata abonamentului. Clientul poate gestiona caracteristica de reînnoire automată prin portal.
3. Dacă este activată reînnoirea automată a Abonamentelor lunare, Senetic va debita automat cardul de plată atribuit cu 5 zile lucrătoare înainte de expirarea Abonamentului aplicabil.
4. În cazul în care este imposibil să debitați cardul de plată sau Clientul nu plătește prețul, Senetic poate contacta Clientul pentru a aranja o altă metodă de plată, pentru a anula Abonamentul sau pentru a suspenda accesul la Produs.
5. Clientul este responsabil pentru numărul de resurse utilizate (în special în platforma Azure), inclusiv orice modificări ale configurației Produselor care pot duce la o utilizare sporită a acestor resurse, precum și aplicarea unor garanții de mediu adecvate, cel puțin în măsura descrisă la punctul 6 de mai jos. Clientul este obligat să achite suma datorată pentru resursele utilizate în perioada de facturare. Plata sumei datorate se va face în contul bancar al Senetic sau prin card de plată și se stabilește printr-o factură emisă de Senetic.
6. Clientul va implementa măsuri de securitate adecvate pentru mediul serviciului cloud și contul de administrator. În special, Clientul trebuie:
1. Utilizați o parolă securizată de cel puțin 16 caractere, constând din cel puțin o literă minusculă, o majusculă și un caracter special sau un număr;
2. Să nu utilizeze parola contului cloud service Administrator pe orice alte site-uri sau servicii;
3. Utilizați mecanismul de autentificare multi-factor (MFA);
4. Să nu partajeze datele de acces cu terțe părți;
5. Verificați periodic dacă accesați datele nu au fost compromise și schimbați parola imediat dacă este posibil ca acestea să fi fost compromise.
7. Fără a aduce atingere punctului 5 de mai sus, în cazul în care utilizarea unui Produs indică o situație care necesită verificare, în special în ipoteza unei suspiciuni rezonabile de fraudă, abuz (inclusiv de către terți), atac sau înșelătorie, Senetic are dreptul să limiteze sau să dezactiveze utilizarea unui astfel de Produs, inclusiv a Serviciului Cloud. În cazul în care părțile stabilesc o limită de utilizare pentru un Produs, această limită este notificată furnizorului său și depășirea acestei limite dă dreptul Senetic să limiteze sau să dezactiveze utilizarea unui astfel de Produs.
8. Clientul este responsabil pentru încălcarea termenilor de utilizare a Produsului, astfel cum sunt definiți de Producătorul său, inclusiv a prevederilor licenței, și pentru conformitatea utilizării Produsului cu legea aplicabilă.
9. În cazul în care se constată că Clientul încalcă termenii de utilizare stabiliți de Producător, Senetic poate fie să suspende accesul la Produs, fie să îl revoce și să anuleze Abonamentul cu efect imediat.
10. În cazul menționat în secțiunea 9 de mai sus și în ceea ce privește Clienții care sunt consumatori sau antreprenori individuali, Senetic poate suspenda accesul la Produs și anula Abonamentul numai în cazul în care consumatorul sau antreprenorul individual încalcă în mod grosolan sau persistent termenii Acordului de produs, în special dacă furnizează conținut ilegal, în urma unei cereri ineficiente de încetare sau eliminare a încălcărilor cu stabilirea unui termen adecvat. Încălcarea contractului referitor la Produs trebuie să aibă un caracter obiectiv și ilegal. Abonamentul într-un astfel de caz va expira la 14 zile de la data la care Senetic oferă consumatorului sau antreprenorului individual o declarație de intenție de a anula abonamentul.
11. Suspendarea Abonamentului Microsoft Cloud Services din motive imputabile Clientului nu suspendă Abonamentul și nu exonerează Clientul de obligația de a plăti pentru Perioada de abonament.
12. Dacă Abonamentul este suspendat sau anulat, Microsoft va șterge datele colectate de Client în termen de 90 de zile. Clientul nu va avea nicio pretenție, inclusiv, dar fără a se limita la o cerere de despăgubiri pentru pierderea datelor.
§ 9.
Neconformitatea conținutului digital sau a serviciului digital cu contractul (reclamații ale consumatorilor sau ale antreprenorilor individuali)
1. Vânzătorul va fi răspunzător față de consumator sau antreprenor individual pentru nerespectarea Contractului de furnizare a Conținutului Digital sau a Serviciului Digital achiziționat de acel consumator sau antreprenor individual.
2. Consumatorul sau antreprenorul individual, în caz de nelivrare a Conținutului Digital sau a Serviciului Digital, are dreptul de a solicita Vânzătorului să le livreze.
3. Reclamațiile, din cauza nerespectării Conținutului Digital sau a Serviciului Digital cu Contractul de furnizare a Conținutului Digital sau a Serviciului Digital pot fi depuse sub orice formă. Cu toate acestea, este de preferat să se depună plângeri prin intermediul portalului de reclamații situat la support.senetic.com.
4. Vânzătorul va fi răspunzător pentru orice neconformitate cu Contractul pentru furnizarea de conținut digital sau serviciu digital livrat la un moment dat sau în părți, care a existat la momentul livrării și a devenit evidentă în termen de doi ani de la acel moment.
5. Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care Conținutul digital sau Serviciul digital nu respectă Contractul de furnizare a Conținutului Digital sau a Serviciilor Digitale, Consumatorul sau Comerciantul cu amănuntul poate solicita ca acesta să fie adus în conformitate cu Contractul.
6. Vânzătorul se angajează să ia în considerare fiecare reclamație în termen de 14 zile.
7. După acceptarea reclamației, Vânzătorul va conveni cu Consumatorul sau Antreprenorul Individual prin e-mail, telefon sau în scris condițiile pentru aducerea Conținutului Digital sau a Serviciului Digital în conformitate cu contractul.
8. Consumatorul sau un antreprenor individual poate face o declarație pentru a reduce prețul sau pentru a se retrage din Contract pentru furnizarea de conținut digital sau serviciu digital atunci când:
a. aducerea conținutului digital sau a serviciului digital în conformitate cu Contractul de furnizare a conținutului digital sau a serviciului digital este imposibilă sau ar necesita costuri excesive pentru furnizorul de servicii;
b. furnizorul de servicii nu a adus conținutul digital sau serviciul digital în conformitate cu Acordul privind conținutul digital sau serviciile digitale;
c. nerespectarea de către Conținutul digital sau serviciul digital a Acordului privind conținutul digital sau serviciul digital continuă, chiar dacă furnizorul de servicii a încercat să aducă Conținutul digital sau Serviciul digital în conformitate cu Acordul privind conținutul digital sau serviciul digital;
d. neconformitatea conținutului digital sau a serviciului digital cu Acordul privind conținutul digital sau serviciul digital este de așa natură încât să justifice fie o reducere de preț, fie o retragere din acord, fără a exercita mai întâi remedierea de a solicita ca Conținutul digital sau Serviciul digital să fie aduse în conformitate cu Acordul privind conținutul digital sau cu serviciul digital;
e. din declarația furnizorului de servicii sau din circumstanțele în care acesta nu va aduce conținutul digital sau serviciul digital în conformitate cu Contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru consumator sau antreprenor individual.
9. Prețul redus trebuie să fie proporțional cu prețul contractului, deoarece valoarea Conținutului digital sau a Serviciului digital care nu respectă Acordul privind conținutul digital sau serviciul digital rămâne la valoarea Conținutului digital sau a Serviciului digital care respectă Acordul privind conținutul digital sau serviciul digital.
10. Un consumator sau un antreprenor individual nu se poate retrage dintr-un contract de furnizare de conținut digital sau de servicii digitale în cazul în care conținutul digital sau serviciul digital este furnizat în schimbul plății unui preț, iar neconformitatea Conținutului digital sau a Serviciului digital cu contractul de furnizare a conținutului digital sau a serviciului digital este nesemnificativă.
§ 10.
Suport
1. Pentru anumite produse, Senetic oferă servicii de asistență de bază. Pentru astfel de Produse, menționarea furnizării serviciilor de asistență de bază poate fi găsită în fila "Asistență" sau în Descrierea produsului.
2. Extinderea serviciilor de asistență furnizate de Senetic este disponibilă printr-un acord separat.
3. Serviciile de asistență de bază sunt furnizate în conformitate cu termenii prezentului alineat.
4. Solicitările de asistență pentru clienți pot include:
1) nereguli legate de disponibilitatea serviciilor;
2) informații privind valabilitatea licențelor achiziționate;
3) Aşezări;
4) achiziționarea produselor în numele Clientului.
5. În măsura prevăzută în secțiunea 4 de mai sus, serviciile de asistență ale Senetic constau în efectuarea de acțiuni pentru Client și rezolvarea problemelor care apar în cazul în care cauza este atribuită Senetic sau Producătorului. Senetic lucrează în cooperare și în dialog cu producătorul pentru a corecta deficiența sau pentru a răspunde în alt mod cererii într-un mod adecvat.
6. Senetic oferă servicii de asistență de bază în mod continuu. Senetic va răspunde solicitării de asistență a Clientului în termen de două zile lucrătoare.
§ 11.
Anularea abonamentului de către Client
1. Clientul poate activa sau dezactiva în Portal opțiunea de a reînnoi automat abonamentele Microsoft Cloud Services pentru perioadele ulterioare.
2. Clientul nu va avea dreptul de a anula niciun abonament sau licență (inclusiv orice reducere a acestuia) a Serviciilor Cloud Microsoft pe durata acestuia.
§ 12.
Responsabilitatea Senetic
1. Nici Senetic, nici orice altă companie din UE a Grupului Senetic nu garantează funcționarea corectă a produselor furnizate.
2. Produsele sunt furnizate Clientului așa cum a fost primit de Senetic de la Producător, iar Părțile sunt de acord să excludă răspunderea Senetic pentru corectitudinea funcționării, calitatea, adecvarea pentru scop și garanție. Senetic nu oferă nicio garanție de niciun fel cu privire la Produse.
3. Producătorul poate furniza niveluri stabilite de performanță pentru produse. Nivelurile de performanță sunt conținute în documentele publicate de producător. Clientul are dreptul de a raporta senetic orice nereguli observate în funcționarea Produselor. Senetic va raporta Producătorului observațiile trimise de Client cu privire la buna funcționare a Produsului. În cazul în care Producătorul este mulțumit de observațiile prezentate și producătorul oferă o rambursare pentru funcționarea defectuoasă a Produsului, Senetic va oferi Clientului o rambursare corespunzătoare într-o sumă egală cu valoarea restituirii acordate de Producător.
4. În cazul în care producătorul acordă o rambursare în numerar, aceasta se va face în perioada de facturare următoare lunii în care a avut loc rambursarea aplicabilă de către Producător. Rambursarea va fi documentată prin emiterea unei facturi de corecție de către Senetic. Emiterea facturii și trimiterea acesteia la adresa de e-mail indicată de Client confirmă faptul că rambursarea a fost acordată.
5. Senetic nu va fi raspunzatoare fata de Client pentru acordarea unei rambursari de catre Producator Clientului si orice raspundere a Senetic sub rezerva este exclusa.
6. Această clauză nu se aplică clienților care sunt consumatori sau antreprenori individuali.
§ 13.
Rezilierea contractului de furnizare de servicii electronice
1. Clientul poate rezilia contractul de furnizare a serviciilor (adică contractul pentru un Cont) în orice moment, fără a specifica motivele prin trimiterea unei declarații corespunzătoare, în special prin e-mail sau în scris la adresa Vânzătorului. Conturile de Magazin și Portal ale clientului vor fi șterse, cu excepția cazului în care alte prevederi ale Termenilor și condițiilor sau ale acordurilor de abonament active indică faptul că contul portalului trebuie menținut până la expirarea abonamentului.
2. Senetic va avea dreptul de a rezilia unilateral Acordul în vigoare la livrare (în scris, prin e-mail sau prin intermediul Portalului) și de a suspenda accesul Clientului la Servicii în următoarele cazuri:
1) Neplata de către Client a oricărei sume datorate Senetic , în special pe baza facturilor emise;
2) Senetic ia cunostinta de insolventa Clientului;
3) o încălcare semnificativă a termenilor și condițiilor acordului de către Client și neîndepărtarea consecințelor încălcării în termen de 14 zile de la data apelului efectuat de Senetic prin intermediul Sistemului de Comunicații;
4) încălcarea de către Client a prevederilor legale anticorupție și a prevederilor anticorupție menționate în documentele publicate de Producător, printre altele în: "Politica anticorupție pentru reprezentanții Microsoft Legea privind practicile corupte externe din SUA" disponibilă la adresa: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.
3. În cazul Clienților care sunt consumatori sau antreprenori individuali, furnizorul de servicii poate rezilia contractul de furnizare de servicii numai în cazul în care consumatorul sau antreprenorul individual încalcă în mod grosolan sau persistent Regulamentele, în special atunci când furnizează conținut ilegal, în urma unei cereri ineficiente de încetare sau eliminare a încălcărilor, stabilind un termen adecvat. Încălcarea Termenilor și Condițiilor trebuie să aibă un caracter obiectiv și ilegal. Contractul de prestare de servicii într-un astfel de caz expiră după 14 zile de la data depunerii de către furnizorul de servicii către consumator sau antreprenor individual a unei declarații de intenție de a-l rezilia.
§ 14.
Plângeri
1. Reclamațiile privind utilizarea Portalului și a Produselor vor fi depuse de clienții care nu sunt consumatori sau antreprenori individuali la support.senetic.com.
2. Plângerea trebuie să includă cel puțin: numele, prenumele sau numele și adresa exactă a reclamantului, precum și descrierea exactă și motivul plângerii.
3. Clientul va fi informat cu privire la modul de procesare a reclamației prin e-mail trimis la adresa de la care a fost făcută reclamația.
4. Nici Senetic, nici orice altă companie din UE a Grupului Senetic nu vor fi răspunzătoare pentru cererile făcute de Client direct producătorului.
§ 15.
Date personale
1. Toate informațiile, în special datele de acces (acreditările), la care Senetic a obținut acces în legătură cu furnizarea de servicii, vor fi tratate de Senetic ca fiind confidențiale și în conformitate cu legea și normele de securitate. Datele furnizate nu vor fi utilizate în alte scopuri decât prestarea serviciilor și obligațiile Senetic față de Client.
2. Datele cu caracter personal ale clienților sunt prelucrate de furnizorul de servicii în conformitate cu termenii Politicii de confidențialitate.
3. În cazul în care îndeplinirea unei Comenzi de produse necesită ca Senetic să prelucreze date cu caracter personal în numele Clientului, al cărui operator este, se vor aplica următoarele prevederi.
4. Pentru a efectua Comanda, Clientul încredințează Senetic prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru a elimina îndoielile, părțile declară că Senetic nu decide cu privire la scopurile și mijloacele de prelucrare a acestor date.
5. Prelucrarea încredințată include date cu caracter personal, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, informațiile despre poziție, id-ul, informațiile privind corespondența prin e-mail, acreditările, datele operatorului.
6. Prelucrarea încredințată include date cu caracter personal, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, informațiile despre poziție, id-ul, informațiile privind corespondența prin e-mail, acreditările, datele operatorului.
7. Senetic are dreptul de a prelucra datele cu caracter personal specificate la punctul 5 de mai sus în numele Clientului numai în scopul și în măsura în care este necesar pentru executarea Acordului și a oricăror alte instrucțiuni documentate din partea Clientului. Senetic are dreptul de a prelucra datele cu caracter personal specificate la punctul 5 de mai sus în numele Clientului numai în scopul și în măsura în care este necesar pentru executarea Acordului și a oricăror alte instrucțiuni documentate din partea Clientului.
8. Senetic se asigură că datele cu caracter personal încredințate vor fi prelucrate numai de către persoane autorizate care sunt obligate să păstreze secretul.
9. Senetic declară că utilizează măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal încredințate.
10. Clientul este de acord, în general, să continue să externalizeze prelucrarea datelor cu caracter personal către un alt procesator, celălalt procesator oferind aceleași garanții și îndeplinind obligațiile care au fost impuse Senetic. Senetic va notifica Clientul cu privire la modificările preconizate pentru a adăuga sau înlocui alți procesatori, oferind Clientului posibilitatea de a se opune unor astfel de modificări.
11. Senetic se angajează, în măsura posibilului, să asiste Clientul în îndeplinirea obligației sale de a răspunde solicitărilor persoanelor fizice în exercitarea drepturilor lor în temeiul legilor relevante privind protecția datelor.
12. Senetic se angajează să coopereze cu Clientul și să ofere toată asistența pentru a se conforma obligațiilor prevăzute în legile relevante privind protecția datelor.
13. La finalizarea prelucrării datelor cu caracter personal, Senetic se angajează să șteargă sau să returneze datele cu caracter personal încredințate pentru prelucrare, astfel cum a decis Clientul, cu excepția cazului în care legea aplicabilă dictează stocarea continuă a datelor.
14. Senetic va pune la dispoziția Clientului toate informațiile necesare pentru a demonstra respectarea obligațiilor prevăzute în legile relevante privind protecția datelor.
15. Senetic este de acord să notifice imediat Clientul cu privire la orice incidente de securitate, inclusiv încălcări ale securității datelor imediat.
16. Clientul va avea dreptul de a audita sau inspecta prelucrarea datelor cu caracter personal de către Senetic pentru respectarea legilor relevante privind protecția datelor, audit care va fi efectuat prin furnizarea către Senetic a unui chestionar pregătit de Client care conține întrebări cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și returnarea chestionarului completat în termen de 30 de zile. În cazuri deosebit de justificate, un audit sau o inspecție poate fi efectuată într-un alt mod convenit de comun acord.
§ 16.
Dispoziții finale
1. Eventualele litigii legate de dispozițiile regulamentelor, părțile se soluționează mai întâi pe cale amiabilă prin discuții și negocieri bilaterale.
2. În cazul în care părțile nu reușesc să ajungă la un acord, acestea pot trimite cauza spre soluționare unei instanțe de drept comun, competentă asupra sediului social al Senetic, în cazul în care legea obligatorie nu prevede altfel.
3. Clienții pot accesa Regulile și Regulamentele în orice moment și gratuit prin intermediul unei referințe internet (de exemplu, link) plasată pe pagina de pornire a Magazinului sau a Portalului și pot face o imprimare a acestuia.
4. Informațiile despre Produsele furnizate în Magazin sau portal, în special descrierile acestora, parametrii și prețurile tehnice și utilizabile, constituie o invitație de a încheia un contract.
5. În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni și Condiții este considerată nevalidă din cauza faptului că este contrară legii, principiilor actului social sau din orice alt motiv sau este considerată ineficientă sau inaplicabilă, restul prevederilor Termenilor și condițiilor vor rămâne în vigoare și în vigoare și vor continua să fie obligatorii. Într-o astfel de situație, părțile convin să coopereze și să înlocuiască dispoziția nevalidă cu o altă dispoziție valabilă care reflectă cât mai bine posibil intenția părților exprimată în dispoziția nevalidă.
6. Drepturile exclusive asupra conținutului pus la dispoziție în cadrul Magazinului și portalului, în special drepturile de autor asupra fotografiilor, descrierilor produselor și categoriilor, numele Magazinului și al portalului, mărcile comerciale ale furnizorului de servicii și cele ale producătorilor de produse, elementele grafice conținute în acesta, drepturile asupra software-ului și bazelor de date sunt protejate prin lege și aparțin Furnizorului de servicii sau entităților cu care Furnizorul de servicii a încheiat acorduri corespunzătoare. Este interzisă copierea sau utilizarea în alt mod a oricăror elemente ale Magazinului sau portalului fără consimțământul furnizorului de servicii.
7. Senetic își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții. Toate contractele încheiate înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și Condiții vor fi executate în conformitate cu Termenii și condițiile care au fost în vigoare la data încheierii contractului. Modificarea Termenilor și Condițiilor va intra în vigoare la data specificată de Senetic, nu mai devreme de 7 zile de la publicarea sa în Magazin sau portal. Senetic va informa Clientul cu privire la modificarea Termenilor și Condițiilor prin intermediul comunicării electronice cu cel puțin 7 zile înainte de intrarea sa în vigoare. În cazul în care Clientul nu este de acord cu noul conținut al Regulamentului, acesta este obligat să informeze Senetic despre acesta, ceea ce va duce la rezilierea contractului de furnizare electronică de servicii.
8. În măsura în care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții, se aplică Termenii și condițiile Magazinului. Termenii și condițiile magazinului pot fi găsite la adresa: https://www.senetic.ro/site/regulament/.