Aplicații pe care le cunoști și instrumente de care ai nevoie
Alege planul, noi ne ocupăm de restul.
Cumpără acum cu servciul de implementare și migrare a emailuluiUn spațiu de stocare a documentelor pentru fiecare utilizator, disponibil de pe orice dispozitiv, oriunde ați merge. Partajați fișiere atât cu colegii, cât și cu persoanele din afara organizației dumneavoastră în siguranță, cu control complet al accesului.
Un serviciu de creare a site-urilor pentru partajarea informațiilor cu angajații și clienții, colaborare pentru documente și eficientizarea managementului de proiect.
Un succesor pentru Skype for Business, cu chat, întâlniri și apeluri. Serviciul integrează oameni, conținut și instrumente pentru a spori eficiența și angajamentul în muncă. Pentru organizațiile mari care încă folosesc Skype for Business, platforma Microsoft Teams este complet migrată.
E-mailuri profesioniste în domeniul dumneavoastră de activitate, cu e-mail, calendare și contacte care sunt întotdeauna la îndemână.
O aplicație pentru gestionarea e-mailurilor și a calendarelor, pentru a vă ajuta să fiți la curent cu noutățile.
Cea mai populară aplicație de birou pentru documente text.
O foaie de calcul cu funcționalități pentru a crea grafice avansate, rapoarte sau diagrame
O aplicație pentru a pregăti prezentări eficiente, cu o interfață intuitivă, pentru lucrări rapide și eficiente.
Un instrument complet, exclusiv pentru Windows, pentru a crea publicații profesionale.
Un instrument exclusiv Windows pentru a crea aplicații de afaceri și baze de date, cu mai multe avantaje.
Un spațiu de stocare a documentelor pentru fiecare utilizator, disponibil de pe orice dispozitiv, oriunde ați merge. Partajați fișiere atât cu colegii, cât și cu persoanele din afara organizației dumneavoastră în siguranță, cu control complet al accesului.
Un serviciu de creare a site-urilor pentru partajarea informațiilor cu angajații și clienții, colaborare pentru documente și eficientizarea managementului de proiect.
Un succesor pentru Skype for Business, cu chat, întâlniri și apeluri. Serviciul integrează oameni, conținut și instrumente pentru a spori eficiența și angajamentul în muncă. Pentru organizațiile mari care încă folosesc Skype for Business, platforma Microsoft Teams este complet migrată.
E-mailuri profesioniste în domeniul dumneavoastră de activitate, cu e-mail, calendare și contacte care sunt întotdeauna la îndemână.
Un serviciu de creare a site-urilor pentru partajarea informațiilor cu angajații și clienții, colaborare pentru documente și eficientizarea managementului de proiect.
Un succesor pentru Skype for Business, cu chat, întâlniri și apeluri. Serviciul integrează oameni, conținut și instrumente pentru a spori eficiența și angajamentul în muncă. Pentru organizațiile mari care încă folosesc Skype for Business, platforma Microsoft Teams este complet migrată.
Sistemul răspunde nevoilor organizațiilor mari și mijlocii, oferind profesioniștilor IT o soluție cuprinzătoare de gestionare a dispozitivelor și aplicațiilor.
Un spațiu de stocare a documentelor pentru fiecare utilizator, disponibil de pe orice dispozitiv, oriunde ați merge. Partajați fișiere atât cu colegii, cât și cu persoanele din afara organizației dumneavoastră în siguranță, cu control complet al accesului.
Un plan independent de 2 GB pentru utilizatorii casnici și întreprinderile mici, cu cerințe simple de servicii de e-mail.
Un serviciu de gestionare a dispozitivelor mobile și a aplicațiilor mobile. Permite controlul dispozitivelor din organizația dumneavoastră, inclusiv telefoane mobile, tablete și laptopuri.
Un instrument central al noului Azure AD, bazat pe identitate, pentru a trage semnale împreună, a lua decizii și a aplica politici organizaționale.
Un proces pentru a determina utilizatorul să obțină o identificare suplimentară, de exemplu să introducă un cod pe un telefon mobil sau scanarea unei amprente digitale.
Ajută la protejarea aplicațiilor și datelor întreprinderii împotriva divulgărilor potențiale fără a interfera cu mediul angajaților. Protejează atât compania, cât și dispozitivele personale la care lucrează angajații, fără a schimba mediul.
Protejează e-mailul, linkurile (URL-urile) și instrumentele de colaborare.
O resetare neasistată a parolei (SSPR) pentru Azure AD care permite utilizatorilor să își schimbe sau să reseteze parola fără administrator sau asistență tehnică. În cazul în care contul utilizatorului este blocat sau utilizatorul și-a uitat parola, acesta poate urma instrucțiunile pentru a debloca el însuși accesul și a reveni la serviciu.
O aplicație pentru gestionarea e-mailurilor și a calendarelor, pentru a vă ajuta să fiți la curent cu noutățile.
Cea mai populară aplicație de birou pentru documente text.
O foaie de calcul cu funcționalități pentru a crea grafice avansate, rapoarte sau diagrame
O aplicație pentru a pregăti prezentări eficiente, cu o interfață intuitivă, pentru lucrări rapide și eficiente.
Un instrument complet, exclusiv pentru Windows, pentru a crea publicații profesionale.
Un instrument exclusiv Windows pentru a crea aplicații de afaceri și baze de date, cu mai multe avantaje.
Un instrument exclusiv Windows pentru a crea aplicații de afaceri și baze de date, cu mai multe avantaje.
Un serviciu de creare a site-urilor pentru partajarea informațiilor cu angajații și clienții, colaborare pentru documente și eficientizarea managementului de proiect.
Un succesor pentru Skype for Business, cu chat, întâlniri și apeluri. Serviciul integrează oameni, conținut și instrumente pentru a spori eficiența și angajamentul în muncă. Pentru organizațiile mari care încă folosesc Skype for Business, platforma Microsoft Teams este complet migrată.
Sistemul răspunde nevoilor organizațiilor mari și mijlocii, oferind profesioniștilor IT o soluție cuprinzătoare de gestionare a dispozitivelor și aplicațiilor.
Un spațiu de stocare a documentelor pentru fiecare utilizator, disponibil de pe orice dispozitiv, oriunde ați merge. Partajați fișiere atât cu colegii, cât și cu persoanele din afara organizației dumneavoastră în siguranță, cu control complet al accesului.
E-mailuri profesioniste în domeniul dumneavoastră de activitate, cu e-mail, calendare și contacte care sunt întotdeauna la îndemână.
Un serviciu de gestionare a dispozitivelor mobile și a aplicațiilor mobile. Permite controlul dispozitivelor din organizația dumneavoastră, inclusiv telefoane mobile, tablete și laptopuri.
Un instrument central al noului Azure AD, bazat pe identitate, pentru a trage semnale împreună, a lua decizii și a aplica politici organizaționale.
Un proces pentru a determina utilizatorul să obțină o identificare suplimentară, de exemplu să introducă un cod pe un telefon mobil sau scanarea unei amprente digitale.
Ajută la protejarea aplicațiilor și datelor întreprinderii împotriva divulgărilor potențiale fără a interfera cu mediul angajaților. Protejează atât compania, cât și dispozitivele personale la care lucrează angajații, fără a schimba mediul.
Protejează e-mailul, linkurile (URL-urile) și instrumentele de colaborare.
O resetare neasistată a parolei (SSPR) pentru Azure AD care permite utilizatorilor să își schimbe sau să reseteze parola fără administrator sau asistență tehnică. În cazul în care contul utilizatorului este blocat sau utilizatorul și-a uitat parola, acesta poate urma instrucțiunile pentru a debloca el însuși accesul și a reveni la serviciu.
O aplicație pentru gestionarea e-mailurilor și a calendarelor, pentru a vă ajuta să fiți la curent cu noutățile.
Cea mai populară aplicație de birou pentru documente text.
O foaie de calcul cu funcționalități pentru a crea grafice avansate, rapoarte sau diagrame
O aplicație pentru a pregăti prezentări eficiente, cu o interfață intuitivă, pentru lucrări rapide și eficiente.
Un instrument complet, exclusiv pentru Windows, pentru a crea publicații profesionale.
Un instrument exclusiv Windows pentru a crea aplicații de afaceri și baze de date, cu mai multe avantaje.
Un instrument exclusiv Windows pentru a crea aplicații de afaceri și baze de date, cu mai multe avantaje.
Un serviciu de creare a site-urilor pentru partajarea informațiilor cu angajații și clienții, colaborare pentru documente și eficientizarea managementului de proiect.
Un succesor pentru Skype for Business, cu chat, întâlniri și apeluri. Serviciul integrează oameni, conținut și instrumente pentru a spori eficiența și angajamentul în muncă. Pentru organizațiile mari care încă folosesc Skype for Business, platforma Microsoft Teams este complet migrată.
Sistemul răspunde nevoilor organizațiilor mari și mijlocii, oferind profesioniștilor IT o soluție cuprinzătoare de gestionare a dispozitivelor și aplicațiilor.
Un spațiu de stocare a documentelor pentru fiecare utilizator, disponibil de pe orice dispozitiv, oriunde ați merge. Partajați fișiere atât cu colegii, cât și cu persoanele din afara organizației dumneavoastră în siguranță, cu control complet al accesului.
E-mailuri profesioniste în domeniul dumneavoastră de activitate, cu e-mail, calendare și contacte care sunt întotdeauna la îndemână.
Un instrument de analiză a productivității personale și organizaționale pentru a vă sprijini în planificarea întâlnirilor, atribuirea sarcinilor și lucrul cu e-mailurile.
Un serviciu de gestionare a dispozitivelor mobile și a aplicațiilor mobile. Permite controlul dispozitivelor din organizația dumneavoastră, inclusiv telefoane mobile, tablete și laptopuri.
Un instrument central al noului Azure AD, bazat pe identitate, pentru a trage semnale împreună, a lua decizii și a aplica politici organizaționale.
Un proces pentru a determina utilizatorul să obțină o identificare suplimentară, de exemplu să introducă un cod pe un telefon mobil sau scanarea unei amprente digitale.
Ajută la protejarea aplicațiilor și datelor întreprinderii împotriva divulgărilor potențiale fără a interfera cu mediul angajaților. Protejează atât compania, cât și dispozitivele personale la care lucrează angajații, fără a schimba mediul.
Protejează e-mailul, linkurile (URL-urile) și instrumentele de colaborare.
O resetare neasistată a parolei (SSPR) pentru Azure AD care permite utilizatorilor să își schimbe sau să reseteze parola fără administrator sau asistență tehnică. În cazul în care contul utilizatorului este blocat sau utilizatorul și-a uitat parola, acesta poate urma instrucțiunile pentru a debloca el însuși accesul și a reveni la serviciu.
Un CASB (Cloud Access Security Broker) care acceptă o varietate de moduri de implementare, inclusiv colectarea jurnalelor, conectorii API și proxy invers. Oferă vizibilitate extinsă, control al deplasării datelor și analize avansate pentru a identifica și combate mediile relevante din toate serviciile cloud Microsoft și ale terților.
Un serviciu în Azure AD care permite gestionarea, controlul și monitorizarea accesului la resurse importante din organizația dumneavoastră: Azure AD, Azure și alte servicii online Microsoft precum Microsoft 365 sau Microsoft Intune.
Permite gestionarea eficientă a apartenențelor la grup, accesul la aplicații corporative și atribuirea de roluri. Accesul utilizatorilor poate fi verificat în mod regulat pentru a asigura accesul permanent doar persoanelor adecvate.
Un instrument care sprijină organizația în auditul evenimentelor.
Planul 2 oferă funcționalitatea completă a Microsoft Defender pentru O365 (Plan1) plus instrumente de automatizare, coordonare și reparare.
Asistență disponibilă de la 8:00 până la 17:00(De luni până vineri)
Documentație Microsoft relevantă, dacă este disponibilă
Cel mai rapid răspuns posibil, oferit de un expert în cel mult două zile lucrătoare
Consultanță și consiliere în ceea ce privește licențierea
Suport pentru client pe tot parcursul procesului de achiziție, până la obținerea licenței
Suport pentru client de-a lungul tuturor etapelor de plată
Vedeți oferta completă și comparați planurile de asistență
Aflaţi mai multeFăcând clic pe butonul „Abonare” sunteți de acord să primiți informații de marketing pe adresa dumneavoastră de e-mail. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi administrate de Senetic Distribution SRL, cu sediul social la Calea Rahovei nr. 266-268, corp 60, etaj 3, camera 10A, Axele B1/2-D, Stalpii 11-12, sector 5, Bucuresti, România. Aveți dreptul de a solicita acces la datele cu caracter personal și de a rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și de a obiecta față de prelucrarea datelor. Puteți găsi informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal în politica de confidențialitate.