Oferta de LG în magazinul Senetic
« 211 produse în subcategorii: LGCele mai populare produse din categoria LG:

LG - permiteţi ca viaţa să fie mai bună
LG este un producător de echipamente electronice cunoscut în întreaga lume. Compania a fost fondată în 1958 în Coreea de Sud. De atunci, îşi dezvoltă dinamic activitățile, aprofundând cunoștințe și dobândind noi niveluri de experiență. Are statut de unuia dintre liderii de pe piaţa mondială a soluţiilor digitale avansate. Cu începutul secolului XXI, portofoliul a fost îmbogăţit cu numeroase produse și tehnologii inovatoare, fapt care a fost reflectat în consolidarea semnificativă a poziției.
Oferta producătorului include soluții dedicate unor aplicaţii concrete (printre altele, monitoare, dispozitive mobile sau televizoare), care permit satisfacerea cuprinzătoare a nevoilor individuale. Datorită acestui lucru se adaptează cu uşurinţă la medii de lucru diferite, completându-le - în funcție de model - pe fiecare dintre ele.
Parametrii excelenţi, designul modern și tehnologiile avansate cauzează că produsele sunt foarte populare în multe țări. Preţurile foarte avantajoase ale dispozitivelor - în raport cu calitatea oferită - fac posibilă achiziţionarea de către un grup tot mai vast de beneficiari. Misiunea companiei este de a oferi echipamente, pentru producţia cărora a fost folosit un design elegant şi soluţii inteligente, adaptate la stilul de viață și de nevoile clienților.
Succesul imens al produselor propuse, rezultă, printre altele, datorită randamentului ridicat, fiabilităţii și posibilităţii de utilizare îndelungată. Utilizarea celor mai recente tehnologii face ca fiecare produs este proiectat cu asigurarea funcționării intuitive, funcționalităţii complete și aplicarea soluțiilor inovatoare.
Logo-ul companiei este strâns legat de filosofia sa. Acesta se referă la dimensiunea globală a activităților, orientarea către viitor, energie, sensibilitate și tehnologie. Relaţiile de durată cu clienţii, care - mulțumiți - continuă să-și procure soluții suplimentare LG și surprinderea acestora cu un nivel tot mai mare de produse, este o strategie, care de ani de zile permite companiei să rămână în fruntea pieței electronice.