Este un serviciu care prevede o prelungire plătită a perioadei de garanție pentru echipamente noi sau o prelungire a opțiunii de bază cu servicii de garanție suplimentare. În cadrul serviciilor suplimentare, clientul beneficiază, printre altele, de asistență de specialitate 7 zile pe săptămână și are opțiunea de a prelungi garanția pentru echipamentele aflate în post-garanție.
Experții noștri vă vor răspunde cu plăcere la orice întrebare și vă vor ajuta să faceți cea mai bună alegere.
Scrieți-neFăcând clic pe butonul „Abonare” sunteți de acord să primiți informații de marketing pe adresa dumneavoastră de e-mail. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi administrate de Senetic Distribution SRL, cu sediul social la Calea Rahovei nr. 266-268, corp 60, etaj 3, camera 10A, Axele B1/2-D, Stalpii 11-12, sector 5, Bucuresti, România. Aveți dreptul de a solicita acces la datele cu caracter personal și de a rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și de a obiecta față de prelucrarea datelor. Puteți găsi informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal în politica de confidențialitate.